Марката Lada на руския автомобилен гигант АвтоВАЗ напусна пазара на ЕС поради затягането на стандартите за вредни емисии в околната среда. Това съобщи пред "Gazeta.ru" представителят на генералния дистрибутор на АвтоВАЗ в Европа Lada Automobile GmbH Deutschland.
Според него колите на Lada са спрели да се доставят на европейските търговци на автомобили. Последната доставка е била през март тази година.
Според представителя на дистрибутора, в момента в склада са останали само няколко автомобила Vesta със стандартно оборудване, а други автомобили са продадени на търговци на дребно Lada Automobile GmbH Deutschland.
"Миналата година АвтоВАЗ заяви, че постепенно ще намали доставките, сега няма повече и няма да има. Съобщава се, че след три години компанията може да се върне, но това едва ли е възможно ", заяви представител на Lada Deutschland.
Той отбеляза, че АвтоВАЗ с марката Lada няма да се върне на европейския пазар поради новата маркетингова политика на съюза Renault-Nissan-Mitsubishi, в който е включен и руският автомобилен гигант.
Този автомобилен алианс вече излезе с планове за отговор на коронакризата.
Somebodyelse
на 04.06.2020 в 21:40:11 #13Хъмфриетка в уонна би мутра но дори и там не се е класирала поради умствена недостатъчност
58eng
на 04.06.2020 в 03:41:06 #12За какво му е на Коми кола,той кара служебен автобус
Somebodyelse
на 04.06.2020 в 02:34:13 #11Хъмфрриетка , ама то освен ненормална и проста си била и бедна
Една нова кола обикновено се изплаща без проблеми за 4-6 години в Канада.
hmmm
на 04.06.2020 в 01:29:24 #10Ходи чети https://www.pariteni.bg/novini/transport/dostypna-li-e-pokupkata-na-nov-avtomobil-u-nas-234037 А оня другия щял да търси пипана, сигурно и разопакована от емаг ако не са го изпреварили щото са 3 бройки Пълно с малоуми тука.
r_daneel.olivo
на 04.06.2020 в 00:12:19 #9хмм, има, има почти нова. Например на под хиляди, която е била в магазина и са я разглеждали и пипали. Каквото и да кажат, което не се връзва с духа на статията, трябва да е по твоята магаданска логика. Лапай узбеския казан и се гмуркай под вода.
hmmm
на 03.06.2020 в 15:41:46 #8А стандартите за вредни емисии всеки видя как се спазват. Дизелгейт не е само при вагените. Така че правилно решение.
hmmm
на 03.06.2020 в 15:36:23 #7r_daneel.olivo няма почти нова. Има нова и втора употреба ганьо. И всеки знае тези с новите как става. По два начина.Първият е на изплащане за 12-15 години.Вторият е шуробаджанкият мутренски. Колкото до другия трол stiker онова въобще не е наясно че можеш да си поръчаш от там и сега. Опитва се да се прави че не е смешен милениал
r_daneel.olivo
на 03.06.2020 в 13:12:19 #6dimitar-blagoev на 03.06.2020 в 08:19:34#4 Ганьо купува 20 годишни трошляци "нов внос" от автоморгите на Италия. Ганьовците, като тебе, така правят. Хората, които се трудят за нормални пари, си купуват нови/почти нови коли.
Striker
на 03.06.2020 в 12:26:51 #5Еее таман се бях засилил, направих вноска, оставаха ми 10 години чакане и тези взеха, че се капичнаха! Пуууу, как абасралис апят, тавариши, а? Хахахахахах! А оня мръсник Мъск и НАСА ракети ще ми пускат, че и по-евтини от нашите, мръсни капиталистически свине!
))
dimitar-blagoev
на 03.06.2020 в 08:19:34 #4Ганьо купува 20 годишни трошляци "нов внос" от автоморгите на Италия.
r_daneel.olivo
на 03.06.2020 в 08:17:25 #3Безаналогови автомобили.
zlatimir-dukovski
на 03.06.2020 в 08:14:30 #2Какво им е руското? 75% собственост на Рено-Нисан
Somebodyelse
на 03.06.2020 в 02:08:58 #1И без това никой не купува руските трошляци.