Членовете на председателския съвет на БСП обсъждат алтернативен проектобюджет 2019. "Вече става традиция БСП да предлага алтернативен бюджет на управляващите. Той ще бъде подложен на широко обществено обсъждане в понеделник", заяви лидерът на БСП Корнелия Нинова, цитирана от пресцентъра на партията.
В председателския съвет участват представители на синдикатите, професионални организации, учени, депутати и членове на Националния съвет на БСП, както и коалиционни партньори.
Относно липсата на кворум в парламента в петък, 2 ноември, Нинова обясни, че техните депутати са помогнали на българските шофьори.
"Като не се регистрирахме в петък в парламента, спасихме над 2,5 млн българи от новия данък върху старите коли. Не се съмняваме, че ГЕРБ и ОП ще си го приемат, но няма как с нашите гласове да им осигурим кворум за поредното бъркане в джоба на най-бедните хора", заяви лидерът на левицата.
Що за стабилно управление е това, което разчита на гласовете на опозицията, за да вдигне данъците на хората. Няма как да стане, категорична е Нинова.
Според нея и мнозинството, и правителството са на финала. По думите й всички сфери са в разруха - здравеопазване, социална сфера, сигурност.
Заедно с председателите на партиини съвети обсъдиха финансовите, икономическите и социалните параметри на алтернативния бюджет на БСП.
Акцент бе поставен на демографската политика, определена от тях като катастрофа. Обсъдена бе и политиката за младите хора и децата - семейно подоходно облагане, безплатни учебници до 12 клас.
"Как можеш да кажеш, че това е най-социалният бюджет, когато си замразил 12 социални плащания за майки, за отглеждане на дете от работещи майки и т.н. Другата най-уязвима група - пенсионерите, отново оставяш само с швейцарско правило, при положение, че цените на газ, парно, вода, ток, всичко се качва. Отново внасяме предложение за преизчисляване на всички стари пенсии с ясни разчет, и откъде ще дойдат парите", коментира Нинова.
По време на заседанието на Председателския съвет бе направен последен преглед на алтернативните мерки, преди внасянето им от народните представители.
dad
на 03.11.2018 в 21:40:24 #11Tomorrow.Километражът сезаписва по време на Год.Teх.Преф и сезаписва в документа,който се показва на данъчния.Купената в Германия кола също имазаписан километраж.
1abv1
на 03.11.2018 в 19:48:04 #10"японските и френските са с най скъпи части" Японските са по-скъпи. Ремонтирал съм и от двата типа автомобили. За френските има и много части втора ръка.
hmmm
на 03.11.2018 в 19:27:35 #9iliev, не знам защо си мислиш че ти трябва да избираш колите на хората. ако беше за друго, щеше други да кажеш. японските и френските са с най скъпи части, а на статистиките за екологичност се видя колко може да се вярва.
1abv1
на 03.11.2018 в 19:23:29 #8"Тогава ми обясни защо българина си купува 20-30г БМВ , Ауди и Мерцедес . но за същите пари може да си купи някоя 5-10г японска кола" Поредната дезинформация. Да, познавам едно хлапе, което от желание за гъзария си купи наскоро 7-мица БМВ на 18 години и ... толкова. Цената му бе 3600 лева. За тези пари не можеш да си купиш японска кола, която да е много по-нова. Никой нормален човек не купува от тези марки коли на такива години, защото те са скъпи за обслужване и се чупят често. По примера, който съм дал по-горе, за тези пари можеш да си вземеш малолитражен Форд или Ситроен с 6-7 години по млад.
1abv1
на 03.11.2018 в 18:52:11 #7" Вече не се диша от изгорели газове в градовете. Номер едно сме по белодробни заболявания и замърсен въздух. Естествено че няма да си продам старата димяща кола и да купя по-екологично чиста докато не ми бръкнете в джоба." dimitar-paskalev, вие просто сте тъп или умишлено лъжете? Дрънкате пълни глупости. Естествено е, че всеки иска да кара нова кола, а не стара таратайка, която се чупи непрекъснато. И това, че хората не си купуват нови коли не е защото не искат, а защото не им достигат средствата. Това е България - последна по доходи в Европа. Вие откъде падате и в кой свят живеете? И старите автомобили далеч не са основен замърсител на въздуха, защото повечето са на газ и са малолитражки. Това също е лъжа на управлението с което обосновава порязването на най-бедната част от българите. Автомобилното замърсяване идва основно от тежките превозни средства, които са на дизел и в повечето случаи са наистина стари. Един дърт автобус изхвърля много повече дим за един курс от стотици стари автомобили. Моля, не плескайте тъпотии.
dad
на 03.11.2018 в 18:29:24 #6Несправедлив и тъп закон за старите коли!Данъкът трябва да се определя на база:изминати километри предната година и вид на горивото и на последно място възраст на колата (изм.километри)Товаса факторите,които определят замърсяването,а не възрастта на колата.Тъпаци!УУУУУУ!
dimitar-paskalev
на 03.11.2018 в 17:58:21 #5Г-жа Нинова не вижда и един метър пред носа. Иска да остави старите автомобили по пътищата на България като мисли, че прави добро на бедните нас. Но не госпожо правите ни извънредно голямо зло. Вече не се диша от изгорели газове в градовете. Номер едно сме по белодробни заболявания и замърсен въздух. Естествено че няма да си продам старата димяща кола и да купя по-екологично чиста докато не ми бръкнете в джоба. Колкото то по-стара кола по-нисък данък. Е как да я сменя с по-нова, аз съм българин а не луд, да плащам повече заради политици който не виждат и един метър пред носа си. И все пак искам чист въздух.
ISIS
на 03.11.2018 в 16:15:52 #4Превърнахте България в сметището на Европа за стари коли. Поредната простотия на червените боклуци.
mikelle-damiani
на 03.11.2018 в 14:28:11 #3Спасихте собствениците на стари коли от по-висок данък, а всички заедно ще дишаме отровните газове от тези автомобили, включително и вие "спасителите"! Серсеми!!!
halo
на 03.11.2018 в 14:23:40 #2"Нинова: Спасихме собствениците на стари коли от нов данък с отсъствие от парламента " ================================== Стова вкарвате повече вредни остатъчни газове в дробовете на нас, по-младите.
:
По комунистически ---> мрете заедно с нас.
doco_
на 03.11.2018 в 14:13:32 #1Мръсна, лъжлива и крадлива селска пръчка от Крушовица, червен боклук!