Русия е освободила България от турско робство и хората го помнят. Това заяви пред Би Ти Ви руският посланик у нас Елеонора Митрофанова.
Тя разбирала, че страната ни е член на ЕС и НАТО, но блоковата солидарност не трябвало да пречи на прагматичните отношения с останалия свят.
По повод гоненето на дипломати от България и реципрочно от Русия, дипломатът отбеляза:" Ние подхождаме философски."
Не трябва да се принасят в жертва отношенията между България и Русия, категорична е Митрофанова и посочи, че е естествено, че България иска да се развива.
За шпионския скандал в Чехия всичко станало много банално, по мнението ѝ, но не вижда прилика с шпионската афера у нас.
В оръжейния бизнес имало много правила, които не трябвало да се нарушават, смята дипломатът. Първо трябва да се разследва и тогава да се правят заключения според нея.
По думите ѝ присъдата на Алексей Навални била заради икономическата му дейност.
Русия провеждала учения по границата с Украйна, но също така е демонстрирала и сила, по думите на посланик Митрофанова.
Отказ от АЕЦ-Белене било грешка според нея.
halo
на 11.05.2021 в 12:24:37 #38coment, пише се comment, грамотей.
Съгласен съм, че най-много след 9 години БСП(К) и нейните крилца и кълки просто ще изчезнат ( желателно е по-рано ).
58eng
на 10.05.2021 в 16:36:56 #37Тая дърт мухла си мили ,че е в детската градина на КГБ. Ей зарадитакива изкопаеми руснаците ги обичат в Европа!
halo
на 09.05.2021 в 23:40:13 #36Една дърта трътла била натъртила....
На кого му пука за мнението, просто трябва да си знаем ИСТИНСКАТА история, тя обаче не е в интерес на Русия.
coco7
на 09.05.2021 в 20:17:42 #35"От три милиона народ ние дадохме жертва сто хиляди души" казва Стамболов. За тях няма издигнати паметници и почти не се говори, когато стане въпрос за руски жертви.
coco7
на 09.05.2021 в 20:14:18 #34В целия свят има само един паметник на цар Освободител и той е в София, като тъпите русофили си мислят, че е наричан "Освободител", защото е освободил българите, а не крепостните.
Putler KAPUT
на 09.05.2021 в 19:45:25 #33През 2020 България, "окуприрана" от САЩ построи газопровод за 3.5 МЛРД и го подари на Газпром за да могат руснаците да си продават газ на сърбите. Сигурно Путин си вика - ех ако можеше всички европейски страни "окупирани" от САЩ да бяха "американски" колонии като България, ама не!
psp_11
на 09.05.2021 в 19:29:29 #32Thomаs Linke Как се управлява една държава, изключая България, не е нито моя, нито твоя, нито на друга държава работа!!!!!!
psp_11
на 09.05.2021 в 19:15:25 #31Thomаs Linke на 09.05.2021 в 15:37:27 #44 36, тази Русия няма как да е наследник на Руската империя, защото кадрите, които я управляват са наследство от режима, който срина Руската империя, който ликвидира императора и семейството му. Само много прост човек може да прави асоциации между двете. === Няма как да е наследник? Ами наследник е. ТОВА Е ОБЕКТИВНА ИСТИНА. Да не би да е запазила самодържавието? Да не би да не се срина когато започна да се ръководи от Парламент, та дойдоха болшевиките на власт? Да не би да е избила местното население и да го е заселила с някакви други? Да не би всичките жители да са се родили вчера и да не познават дядо си, баба си, родителите си, както се отрекоха тук в България? Как се управялява най-голямата по територия страна? Като Монако и Лихтенщайн? Само прост човек може да твърди, че една държава няма нищо общо със същата за 4-5 поколения??!??!?!? Тези в Италия не са римляни, и тези в Гърция не са елини, но българите са си българи и руснаците са си руснаци..
Putler KAPUT
на 09.05.2021 в 18:28:53 #30България в ЕС и НАТО!
evropeetz
на 09.05.2021 в 17:52:54 #29Абсолютно съм съгласен с тезата,че тогавашната Русия не е тази ,която е сега.Страна с ясна диктатура и липса на демокрация.Страна която се управлява от години еднолично от посткомунистическо мислещи хора.Страна,която не зачита чуждо мнение и е на принципа ,който не е с нас е против нас.Няма нищо даром,дори и тогавашната Русия е получила много от златото на България ,уж да го съхрани.Със това злато са заминали и много ценни наши документи,които до ден днешен не са ни върнати.Кажете ми тогава,защо трябва да съм благодарен,че Братушките са ни освободили от чисто славянско сърце.
Thomаs Linke
на 09.05.2021 в 15:37:27 #2836, тази Русия няма как да е наследник на Руската империя, защото кадрите, които я управляват са наследство от режима, който срина Руската империя, който ликвидира императора и семейството му. Само много прост човек може да прави асоциации между двете. Същото важи и за "русофилите" в България. След Октомврийската революция в Русия, именно русофилските кръгове в България приемат бежанците от червения терор, и именно те са най- върлите антикомунисти, защото комунистите сринаха империята, която те обичаха най- много. После, тези същите русофили, изведнъж се превърнаха във фашисти, щото такава е презумпцията. И днес в България , облечените с комунизъм русороби, се кланят и на едните, и на другите. Шизофрения до шия
psp_11
на 09.05.2021 в 15:16:09 #27Бай Мангал на 09.05.2021 в 15:09:21 Кокло струва освобождението от САЩ? Да почна да събирам..
Бай Мангал
на 09.05.2021 в 15:09:21 #26Таз "тьотка" като каже "А", що не продължи с азбуката
Никой не оспорва освобождението, но на каква цена
Чак през демокрацията се "заговори" за едни милиони златни левове по онова време. Та така че малко по спокойно : ние сме си платили свободата и финансово и с участие
psp_11
на 09.05.2021 в 15:04:49 #25Марин Дринов завежда отдел просвещение и духвни дела (сегашното Мнистерство на Образованието) във Временното руско управление 1877-1878 год. Отделът се състои от ДВАМА души - Дринов и неговия секретар По въпросът за репресиите и насилието на илитератите ще предложа един линк (който съм 100% сигурен че няма да отворят) в които се вижда каква е разликата между Русия и Временното управление по отношение на образованието в България. http://ebox.nbu.bg/pa2014/17_G.Peev.pdf
Putler KAPUT
на 09.05.2021 в 14:39:48 #24Русофобията е резултат на провежданата от Русия и СССР политика на репресии, насилие и кражби в България. И това не е от вчера. Изявените български интелектуалци и възрожденци са били силно подозрителни към руската политика и са желаели час по-скоро да видят как руските войски напускат България след Руско-Турската война.
Putler KAPUT
на 09.05.2021 в 14:37:52 #23Пиша ти от Плевен, драги Ванка. Помниш ли кагда пришол със танка? Беше млад, но се държеше мъжки. Зарази семейството ми с въшки… Взе на мама златните пендари и дори галошите ми стари. Помниш ли, как кушаше картошки? Наконец забърса три кокошки. После си преспал със какa Сия и изпил си всичката ракия. А след време чухме и мълвата, че си гръмнал тате във главата! Длъжен бях да те обичам, Ваня. Даже кръстих дъщеря си Маня. Залъкът си давахме насила на Русия – тая дива сила. После цели девет петилетки грабихте уран и руди редки. Грабихте и жито, папироси… Зарад тебе ходим голи-боси! Дружбата ни беше “свята”, “чиста”. Ние всички хранехме танкиста. А пък ти ни пазеше със танка и ни взе последната луканка… Пазеше и немците, и чехите. Ние тук възпявахме успехите. С паметник стърчиш ни на главата и скверниш небето и земята.
psp_11
на 09.05.2021 в 14:20:22 #22#35 Ами Русия е наследник на руската империя. Западът никога не е наричал СССР - USSR!!! В Западна Европа хората не се отричат от историята си, както го правят българските родоотстъпници. Американският корпоративен капитал управлява САЩ. Не виждам разликата в България. Сталин се обръща към Рузвелт на Ялтенската конфереция: Сега разбрах какво е демокрация - . свобода на американският народ. Така разбират демокрацията американците, а ние се чудим, че в България няма демокрация. Защото я изпълняваме по компрадски - инструмент на чужди интереси. Нашите икономически интереси са в задния двор.. Дано Германия и Франция да издържат на натиска на САЩ иначе не виждам бъдеще за ЕС.
Thomаs Linke
на 09.05.2021 в 13:44:08 #21Червен Пенчо, По- точно Руската империя, не Русия
И каквото дължим, го дължим на руския народ, не на олигарсите,които днес управляват Русия , нито пък на политическия елит и дипломатите, които обслужват същите тези олигарси
ahmet-ayvaz
на 09.05.2021 в 13:41:59 #20Eeee e ne e li vyarno
Thomаs Linke
на 09.05.2021 в 13:40:45 #19Откога думата "о-треп-ка" се цензурира