За ново пропадане на жълтите павета в скоро ремонтирания участък алармират днес от Спаси София. Този път срещу сградата на Ректората на Софийския университет. Предвид слабата основа и големите фуги, отлагане на ремонта за пролетта не е вариант, категоричен е арх. Иван Караджов от Спаси София. Той припомня, че жълти павета вече не се произвеждат, което е предпоставка София да загуби един от най-емблематичните си символи.

"Очевидно проблемът е далеч по-голям, отколкото твърдеше Столичната община. Оказа се, че пропаданията не са само пред Народното събрание, но и на площада и при кръстовището с бул. Васил Левски. Вероятно управляващите ще се оправдаят, че и там колите набиват спирачки и се получава едно приплъзване, но ситуацията изобщо не е комична. Тя е трагична." - казва независимият общински съветник Борис Бонев.

Жълтите павета напуснаха ремонта

Жълтите павета напуснаха ремонта

Само седмица след края на ремонта в центъра на София

Градските активисти поставят въпроса как при положение че се използва една технология за нареждане, жълтите павета са издържали над 100 години, а сега 1 седмица. Поради тази причина от Спаси София обвиняват кмета Йорданка Фандъкова и ръководената от нея администрация в бягане от отговорност.

"Резултатите са налице - пътната настилка сега е в по-лошо състояние, отколкото преди ремонта за 17 млн. лв. Това е недопустимо - в това насипно състояние, жълтите павета допълнително се увреждат с всеки изминал ден." - категоричен е Борис Бонев.

Фандъкова разпореди ремонт на ремонта на жълтите павета

Фандъкова разпореди ремонт на ремонта на жълтите павета

830 000 лева санкции са заложени в договора за некачествено изпълнение

В следствие на поредния неуспешен опит за ремонт, от Спаси София организират протест на 12 октомври, причина за който е исканата оставка на г-жа Фандъкова.

"Призовавам всички наши съграждани да се съберем тази сряда от 18 ч. на ул. Московска №33 и заедно да покажем, че този кмет и ръководство на Столичната община се провалиха.", завършва Борис Бонев.