В Националното ТОЛ управление към Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) са получени 11 молби за възстановяване на парични суми за купени електронни винетики, които не са били отразени в системата.
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на месец януари, когато имаше технически затруднения със системата.
Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени.
Случаят на семейството от град Пазарджик, за който news.bg съобщи по-рано днес, е сред подадените единадесет молби.
Молбата е разгледана и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането, пишат от АПИ.
Припомняме, случаят от Пазарджик стана повод и за протест.