Министър Комитова кани утре всички собственици на фирми, участващи в организирания от Българска браншова камара "Пътища".

Регионалният министър уточнява изрично, че на срещата са поканени само собствениците, а не упълномощени лица или посредници, за да се обсъди създалото се напрежение.

Досега, в продължение на няколко месеца, ръководството на МРРБ и лично министър Виолета Комитова се срещаха и разговаряха с директори, управители, профсъюзи, представители на браншовата камара и работници от строителни фирми.

От своя страна от управителния съвет на Българска Браншова Камара "Пътища" изразяват недоволство. В тяхната позиция се посочва, че ББКП е поискала през изминалата седмица нова среща с министър председателя, но до такава така и не се стигна.

"Виолета Комитова нехаеше и демонстративно пренебрегна желанието ни за диалог".

В тази връзка от Управителният съвет на Българска Браншова Камара "Пътища" съобщават, че ще организират трети национален протест пред МРРБ утре.

Неуспешен щурм на пътни строители в МРРБ, дават им парите до 5 дни

Неуспешен щурм на пътни строители в МРРБ, дават им парите до 5 дни

Протестиращите обаче не бяха удовлетворени от пожелателното

Припомняме, служители от "Автомагистрали-Черно море" излязоха на протест в София през юли заради неизплатени суми за АМ "Тракия".

През септември те отново бяха на пътя, защото от държавата не са се издължили към тях.

Общо 3,7 милиарда са задълженията на държавата към строителни фирми, но от финансовото ведомство признават само въпросните 1,3 милиарда. Останалите договори са дадени на прокуратурата.

На 2 юни Сметната палата публикува доклада по одита на дружеството "Автомагистрали", който й бе възложен от депутатите от 44-то Народното събрание. В доклада се констатират сериозни нарушения и заобикаляне на закона за обществените поръчки чрез директно възлагане от страна на държавата на фирма, която не разполага с капацитета да извърши дейностите по поръчките. Автомагстрали" е превъзлагала на други партньори тези проекти. Едновременно с това от МРРБ излязоха с информация, че на дружества са давани аванси по проекти, за които дори не е имало изготвен технически проект и като пример дадоха свлачищата.