"Никога не съм пращал доклад в ДАНС". Това заяви пред bTV вече бившият изпълнителен директор на БДЖ Владимир Владимиров. 

"Никакъв документ не е излизал от мен и да отива в каквато и да била служба", категоричен беше Владимиров.

Припомняме, за доклад за състоянието на БДЖ, изпратен и до ДАНС се заговори, след като транспортният министър Росен Желязков поиска оставките на тримата членове на Съвета на директорите в "Холдинг БДЖ".

Никола Василев е новият шеф на БДЖ

Никола Василев е новият шеф на БДЖ

Григори Григоров и Светломир Николов са новите лица в ръководството

"БДЖ не е компания, която се намира във фалит, няма задължения и загубите ѝ от 70 милиона са доведени до нула", заяви още Владимиров.

Владимиров подчерта, че в момента задълженията на БДЖ са 170 милиона лв. и са най-ниските от последните 12 г.

"Не бих казал, че БДЖ е в криза. Има известна криза в "Пътнически превози" и тя се свързана с това, доколко е възможно с наличния ресурс да се изпълнява амбициозният график, който ръководството на "Пътнически превози си е заложило, и доколко ремонтната програма, изработена по този график, е в състояние да бъде изпълнена", заяви доскорошният директор на БДЖ.

Оставките в БДЖ били заради лоша комуникация и напрежение

Оставките в БДЖ били заради лоша комуникация и напрежение

Оценката е на транспортния министър Росен Желязков

Относно репликата на сегашния транспортен министър Росен Желязков, че лошата комуникация и невъзможността за работа в екип са причини за трите рокади в ръководството на БДЖ Владимиров коментира, че не би определил комуникацията като лоша.

Според него е имало дебат доколко е реалистично с наличния ресурс да бъде изпълнен този график в "Пътнически превози" и доколко ремонтната програма може по такъв начин да поддържа подвижния състав, така че този график да бъде изпълнен. В резултат от този дебат може да се каже, че е имало разминаване в мненията в Съвета на директорите, изтъкна Владимиров.

Трима от ръководството на БДЖ подадоха оставка

Трима от ръководството на БДЖ подадоха оставка

Владимир Владимиров, Велик Занчев и Филип Алексиев

Според него наличният ресурс към днешна дата не позволява да се изпълнява този оптимистичен график и ремонтната програма има сериозни пропуски, за да може да се изпълнява графикът.

Според него трябва да има готов алтернативен график, ако обстоятелствата покажат, че този не може да бъде изпълняван.