Във връзка с обявеното от Народното събрание извънредно положение и поради нарастващото разпространение на коронавируса Covid-19, Електроразпределение Север спира плановите прекъсвания за ремонтни дейности и профилактика по електроразпределителната мрежа в Североизточна България.
Осигурява непрекъснатост на електрозахранването за всички клиенти и най-вече за хората, които ще работят от дома си през следващите седмици. Дежурните екипи на дружеството ще продължат да извършват неотложни ремонтни дейности с цел отстраняване на възникнали повреди по електроразпределителните съоръжения.
ЕНЕРГО-ПРО призовава всички свои клиенти да ограничат посещенията си в клиентските центрове и да ползват онлайн възможностите за дистанционно обслужване относно плащане на месечни сметки, проверка на консумирана електроенергия, актуализация на клиентски данни. В секция контакти на сайта на ЕНЕРГО-ПРО клиентите могат да открият всички телефони, имейли и пощенския адрес на дружеството, на които могат да отправят своите запитвания, да изпращат писма в зависимост от конкретната нужда, без да се налага да посещават физически офис на компанията.
ЕНЕРГО-ПРО въвежда гъвкаво работно време и където е възможно дистанционен труд. Центровете за обслужване на клиенти ще работят всеки делничен ден от 8 до 14 часа с обедна почивка от 12 до 12.30, по време на която в помещенията ще се извършва дезинфекция.
Компанията уверява своите клиенти, че като дружество, което извършва дейността си в интерес на обществото и на отделните клиенти предприема мерки за обезпечаване на сигурното и непрекъснато снабдяване с електрическа енергия, както и изпълнение на условията по издадените лицензии.