Образователният министър Красимир Вълчев иска занапред да бъдат изградени модерни кабинети за учене по математика в училищата. На брифинг в ресорното министерство той отчете, че тревожните резултати по математика остават.

Резултатите от НВО през настоящата година са сходни с миналата, няма значително подобряване - оставят много ниски резултатите по математика. "Това означава, че не можем да подобрим значително видимо, трайно резултатите по този предмет. Така учениците се демотивират", е мнението на Красимир Вълчев.

Не може да се твърди, че дистанционното обучение се е отразило за добро или лошо. Трудно е обаче да се анализират образователните резултати с един фактор.

Трима пълни отличници по БЕЛ и математика на НВО

Трима пълни отличници по БЕЛ и математика на НВО

20 ученици са с 0 точки и на двата предмета

По думите му тези деца и родителите им, които имат отношение към образованието, са подобрили резултатите си на външните оценявания. При другите е обратното - които нямат отношение към знанието и ученето, имат понижени резултати. Важното е децата да четат много и да развиват интелигентност. Няма как без знание, защото без него не може да се формира мнение, въображение, креативност, са размислите на образователния министър.

Той иска децата да изградят комплекс от умения с учене по всички дисциплини.