Бразилският военноморски флот ще започне да изтегля останките на самолета на „Ер Франс", който падна в Атлантическия океан с 228 души на борда.
Четири кораба на военноморските сили с оборудване и танкер са се отправили към мястото където бяха забелязани седалки на самолет, оранжеви спасителни жилетки, големи парчета метал.
По-късно през деня бе съобщено, че военновъздушните сили на Бразилия са открили още фрагменти, които има вероятност на принадлежат на авариралия самолет.
Една от тези фрагменти е с дължина седем метра.
Адмирал Домингес Ногуеира е заявил, че флотът се бори с тежките климатични условия, а експерти предричат, че най-тежката задача ще бъде откриването на данните на полета и записите, които държат ключа към разкриването на причината за инцидента.
Близките на пасажерите, които се молеха за чудо се отказаха от надеждата, след като бе обявено, че няма оцелели от самолета, предава Ройтерс.
„Просто искам да открия тялото на сина си", казва Алдаир Гомез, бащата на Марсело Паренте, който е бил ръководител на кметския кабинет в Рио.
До сега не са открити тела.
spasovhomek
на 03.06.2009 в 22:21:41 #29След някой друг ден ще цъфне видео по Ал Джазира с некой чаршаф и всичко ще си дойде на мястото.
badzharov
на 03.06.2009 в 21:15:33 #28http://1.bp.blogspot.com/_mkF4Gzw6UJs/SiXOeRMQUnI/AAAAAAAAAKQ/AkYWKhbcsbQ/s1600-h/f_pics-1245.jpg хубава снимка
vladimir
на 03.06.2009 в 21:09:38 #27. по всиЧко изглежда Че самолетът е избухнал, взривен с бомба от вътре или съборен с ракета от вън. за сега не се знае кой и защо го е направил, но със сигурност самолетът не е паднал сам. има много спекулации по въпроса, вклюЧително Че франция и бразилия обменят Чуствителна технология за производство на атомни подводни кораби и бойни свръхзвукови самолети. .
Горд Марсианец
на 03.06.2009 в 20:33:49 #26"Според височината облаците се разделят на 3 етажа: Високи облаци — над 6000 м , Средни облаци — между 2000 и 6000 м , Ниски облаци — под 2000 м. Към тях се отнасят и купестите облаци, с голяма вертикална мощност, които в основата си се намират под 2000 м, а горният им слой може да бъде над 2000 м. Е, след, като самолета се е намирал на 10 000 метра, а светкавиците се образуват в местата около 2000 метра,а съществуването на облаци престава до 6 000 метра, от къде се появи тази светкавица за да порази френският самолет. От космоса или от изкуствено създадена, защото естествено няма как да се получи?! Шокиран" Прочети за Cumulonimbus например и престани да пишеш глупости! Разсъжденията ти са тотално невярни
svoi
на 03.06.2009 в 18:06:18 #25До melcon, Не е имал възможност да се свърже с АТС защото над океана (който и да било океан) няма радарни инсталации. Много малко хора знаят, че на презокеанските полети самолетите остават така да се каже "на сляпо" понякога с часове. Позицията, скоростта и останалите данни се предават чрез CPDLC (Controller Pilot Data Link Communications ) който автоматично рапортува местонахждението си, като използва HF вълни.
Avenger_
на 03.06.2009 в 18:03:17 #24Това ли е истината за трагедията на самолета над Атлантика? http://rockbul.blog.bg/
melcon
на 03.06.2009 в 17:26:07 #23мене най ме озадачава факта, че пилота не се е свързал с Въздушен контрол, дори и да е падал е можел да се свърже. Според мен е имало взив и самолета просто се е разцепил, каквото и да е обаче причината това е най-мистериозната катастрофа със самолет в историята
svoi
на 03.06.2009 в 17:12:10 #22Според мен възможността за екстремна турбуленция е възможна причина за катастрофата. Естествено, съпроведена и от други фактори. По-долу публикувам определенията за турбуленция според FAA: Light Chop. Slight, rapid, and somewhat rhythmic bumpiness without appreciable changes in altitude or attitude. Light Turbulence. Slight, erratic changes in altitude and/or attitude. Occupants may feel a slight strain against seatbelts. Unsecured objects may be displaced slightly. Food service may be conducted and little to no difficulty is encountered in walking. Moderate Chop. Rapid bumps or jolts without appreciable changes in aircraft altitude or attitude. Moderate Turbulence. Changes in altitude and/or attitude occur but the aircraft remains in positive control at all times. It usually causes variations in indicated airspeed. Occupants feel definite strain against seatbelts. Unsecured objects are dislodged. Food service and walking are difficult. Severe. Large, abrupt changes in altitude and/or attitude. Usually causes large variations in indicated airspeed. Aircraft may be momentarily out of control. Occupants are forced violently against seatbelts. Unsecured objects are tossed about. Food service and walking are impossible. Extreme. Aircraft is violently tossed about and is practically impossible to control. May cause structural damage.
online
на 03.06.2009 в 16:53:09 #21Ужасна трагедия !Нелепо. Бог да ги прости !
timonn
на 03.06.2009 в 16:46:51 #20Не е от гръмотевица разбира се. А иначе Йода, този район там е по - особен, с множество аномалии, силни бури, дори на по-голяма височина.
rodjer34
на 03.06.2009 в 16:21:06 #19ЗИН-физика бе братко,физика.Проводник не е въздуха а наличиети на влага в него.И ако мълниите сваляха самолети щяха да капят като презрели круши.То мото и парапланерите са екранирани срещу мълнии та ЕЪРБЛЪС ли няма да е.
melcon
на 03.06.2009 в 16:12:52 #18цццц, този самолет за мене е най-голямата загадка до сега
nevermore
на 03.06.2009 в 15:02:14 #17Нешастници, като не можете да направите за 10 мин. една графика на фотошоп, поне споменете, че сте свили графиката от ББС.
dqdopop
на 03.06.2009 в 14:25:44 #16Той ако въздуха беше проводник сега нямаше да пишем тук
bg nad vsi4ko
на 03.06.2009 в 13:52:53 #15много добре знаем че американските сателити записват всичко.що не кажат кво е станало??
Zin
на 03.06.2009 в 13:15:26 #14Каквото и да е станало там горе, е станало много бързо - пилота е нямал време дори да реагира!
Zin
на 03.06.2009 в 13:13:37 #13sulio: пречи това, че и представа си нямаш как се образуват светкавиците и как на практика се пренася това електричество. Проводника е въздухът, ако не знаеш! А на 10км знаеш ли колко е концентрацията на въздуха??
yosko
на 03.06.2009 в 13:06:54 #12http://prize.bg/yosifo
sulio
на 03.06.2009 в 12:46:50 #11В друга статия прочетох, че в този район имало гръмотевични бури и на 18км височина, освен това както от облаците праска към земята, какво му пречи да прасне и нагоре ?
alibaba
на 03.06.2009 в 12:33:06 #10Може някой изтребител да е пуснал някоя заблудена ракетка към самолета и сега да ги е страх да си признаят.