Отломки от самолета на Ер Франс, катастрофирал на 1 юни 2009 г., са открити в Атлантическия океан, край бреговете на Бразилия, предаде АФП.
Миналият месец Париж предприе четвърто издирване за останки и черни кутии. Специална дълбоководна сонда е установила отломки от самолета.
Полет 447 на авиокомпанията "Ер Франс", който погуби 228 души - пасажери и екипаж - се е ударил във водите на Атлантическия океан с висока скорост. Това бяха изводите от разследването на френските следователи, които бяха изпратени преди две години на мястото на трагедията.
Според следователя контролът над полета е трябвало да бъде предаден от авиодиспечерите в Бразилия на колегите им в Сенегал, но това така и не се е случило, предава Ройтерс.
Катастрофата е най-голямата за "Ер Франс" от падането на "Конкорд" през юли 2000 г. при излитане от "Шарл дьо Гол" на път за Ню Йорк, което окончателно приземи свръхзвуковите лайнери.
Тогава загинаха 109 души. През август 2005 г. пък "Ербъс" на компанията избухна в пламъци на пистата в Торонто, но бързите действия на канадските пожарникари спасиха пътниците и екипажа.
bravo
на 04.04.2011 в 13:09:14 #11El Vieho: "Това е логично, защото атмосферните условия са били по време на катострофата по-хубави, от хубави." ============================= El Viejo, виж се сега хубаво каква тъпа, голословна комунистическа проститутка си: http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447#cite_note-cimss_wisc_2601-35 "A meteorological analysis of the area surrounding the flight path showed a mesoscale convective system extending to an altitude of around 50,000 feet (15 km; 9.5 mi) above the Atlantic Ocean before Flight 447 disappeared.[33] From satellite images taken near the time of the incident, it appears that the aircraft encountered a thunderstorm, likely containing moderate turbulence.[34] Detailed analysis of the weather conditions for the flight shows it is possible that the aircraft's final 12 minutes could have been spent "flying through significant turbulence and thunderstorm activity for about 75 mi (121 km)", and may have been subjected to rime icing, and possibly clear ice or graupel.[33] Satellite imagery loops from the CIMSS clarify that the flight was coping with a series of storms, not just one.[35] (Wikipedia, но източниците могат да се проследят) ============================================== Тим Васкез, http://www.weathergraphics.com/tim/af447/ "Overall what we know for sure is weather was a factor and the flight definitely crossed through a thunderstorm complex. There is a definite correlation of weather with the crash." ================================= Ето- това сте всичките комуняги: чули-недочули, некомпетентни, облъчени, дезинформирани, но за сметка на това нагли, нахални и с претенции, че знаят всичко. Изчезни от форума, долна манипулираща отрепко!
bravo
на 04.04.2011 в 12:28:03 #10El Viejo, съжалявам такива отрепки като тебе. Признай си, че си мизерник и изчадие на комунистически родители. Ето затова сипеш лайна срещу успелите, а не заради някаква съвестна или отговорна позиция. То бива, то може, ама за първи път чувам и тая катастрофа да се приписва на САЩ. За твое сведение, тогава имаше бури точно в тази част на Атлантика, за които свидетелстваха пилоти и пасажери от същия номер полет в предишни дни. Фактът, че не си го спомняш, нито търсиш дали това, което казваш е вярно, доказва, че си едно кречетало, което от сън да го бутнеш, пак ще почне да плюе САЩ с връзка или без връзка. Такива уроди трябва да се благодарят на "гадните" Щати, че разпространиха по света правото на гласност. Ако Америка работеше като твоите любими комунисти, досега да са ви ликвидирали подобни спъващи развитието на света имбецили. Само че системата, против която ревеш, се е погрижила и за селските идиоти като тебе - дава им мъничко ярмица и правото да си чешат езиците. Те сами се прецакват, понеже са малоумници. Останалото е снизхождение - за теб и вечно буксуващите комунистически отрепки. Не е лесно от малък да ти набиват в главата, че свободното съревнование между хора всъщност е нещо несправедливо, понеже некадърниците и мързеливците нямат същия шанс, а на всичкото отгоре да се окажеш мързеливец и некадърник, нали така?
Hmmm
на 04.04.2011 в 11:24:24 #9Човек от хилядолетия търси отговори на какви ли не природни и чудновати явления, които не е могъл да си обясни с нещо нормално или закономерно. Сега за земетресенията изкараха някакви оръжия или подземни секретни взривове за виновни. За самолета ракети... Едно време това са били дяволи, тролове, дракони и т.н. митични чудовища. Плачещи сирени също (дали не са били китове?). Както и да е, без да се намесвам на нито една страна от съответните пропаганди, обикновено нещата имат логично обяснение. Беше установено, че има проектантски грешки и поправянето им е ход в правилната посока. Само жалкото е, че толкова хора загинаха. Само се чудя как французите не призоваха гражданите си да не летят! Щото май е по-опасно да си на техен самолет отколкото близо до японската ядрена централа...
el viejo
на 04.04.2011 в 11:05:56 #8US, За да предполагаш, че на някои се плаща във форума, това значи, че на теб ти плащат, за пропагандиране на всичко Made in USA и виждаш нещата от твоята переспектива. Най-вероятно има фондации в САЩ, които плащат на пропагандатори в чужбина на политиката на САЩ и ти си имал късмет да бъдеш нает, да работиш за каузите на САЩ в България, каквито и да са те. Найстина, много добре се справяш! На, тези които не харесват Империята САЩ, никой не им плаща, защото те са много. Просто е безсмислено да им се плаща. Винаги ще се намират нови и нови форумци, които започват да разбират целта и методите на политиката на САЩ и не са толкова очаровани от тех, колкото сте Вие - неините платени кучета.
US
на 04.04.2011 в 10:36:55 #7el viejo | 04.04.2011 09:33 - Е-хе-хе - пак да извадим от праха световния заговор и да започнем с лайномета срещу САЩ. Кажи сега как ти плащат - на пост или на дума?
el viejo
на 04.04.2011 в 10:33:51 #6Защо се ръчка в една стара рана. Истината за катострофата е от толкова секретен характер, че никога няма да излезе наяве. Вероятно, противоракетната защита на САЩ да е индетифицирала по-грешка самолета, като ракета носител на касетъчени ядрени заряди, насочени към обекти на САЩ и това е станало на разстояние, при което вече не се чакат човешки команди и потвърждения, а автоматиката е действала според заложената и компютърна програма, за такива случаи. Това е логично, защото атмосферните условия са били по време на катострофата по-хубави, от хубави. Не е подаван никакъв сигнал от екипажа на самолета за възникнала опасност! Всичко става внезапно. Но, каквото и да е ще си остане за консумация само в Пентагона на САЩ, като информация защитена от достъп с най-високото възможно ниво. Не случайно, т.н. черни кутии, които на цвят са червени, съзнателно са конструирани така, че да не изплуват на повърхността на океана при катострофа, а при други обстоятелства винаги доста трудно се откриват!
мeшугa
на 04.04.2011 в 10:31:50 #5Няма срамна работа, ще си драскаме.
US
на 04.04.2011 в 10:30:22 #4Имаше разследване на "NOVA" - филмчето прави доста интересни изводи. Сигурно е че детекторите за скорост са излезли от строя (от тогава Еърбъс ги е подменило), заради обледеняване. При това положение, автоматичният пилот излиза от режим с един куп съобщения.... най-вероятно е вместо да направят единствената възможна маневра за поддържане на скоростта (85% тяга и определено положение на задкрилките) при нулева видимост и без детекция за скорост, пилотите да са се панирали от съобщенията и да са изтървали по-важни неща.
Baj Ivan
на 04.04.2011 в 07:54:22 #3Важното е драскачи като мешуга и путлер да размиват коментарите( вероятно срещу дебело заплащане) и да следват партийната линия. Дерзайте товаришутки и товаришутове!
Baj Ivan
на 04.04.2011 в 07:37:50 #2Някои умници тук, дето са далеч от авиацията не могат да вдянат че на Еарбъс ( Еъргъз ), в този случай не им е чиста работата?!
Baj Ivan
на 04.04.2011 в 07:10:53 #1Тези са големи откриватели?! Двете черни( те са оранжеви) кутии, са записващи устройства. Те са удароустойчиви и непромокаеми. Едната записва разговорите в кабината на пилотите( cockpit vois recorder ), а другата командите подани на системите, и навигационни- комуникационни данни( flight data recorder). Излъчват емисии минимум 72 часа?! Не били ги намерили?!