Министърът в оставка Ивайло Московски подарил младините си на транспортния бранш. Това заяви Миролюб Столарски - зам.-председател на Българската асоциация на сдруженията в автомобилния транспорт (БАСАТ) и собственик на транспортна фирма, по време на пресконференция в БТА.

Управляващите се разбраха и за трите оставки

Управляващите се разбраха и за трите оставки

Главсекът Младен Маринов става вътрешен министър

Столарски нападна протеста на Николай Колев - Босия, който с гладна стачка искаше оставката на Московски. Които не работи, той не прави грешки, защити Столарски Московски.

Босия си поръча първия чай с малко медец

Босия си поръча първия чай с малко медец

Битката обаче продължава

От сектора си спомнят за добрините на министъра в оставка. Дори смятат, че е допринесъл за намаляване на катастрофите по пътищата. Московски бил бръкнал в огромния икономически интерес на издаването на книжки и минаването на технически преглед на автомобилите. От сектора питат дали два пъти е отнемана книжката на Николай Колев Босия - веднъж за алкохол, а вторият път за липса на контролни точки.

Припомняме, заради корупция в системата и продажба на шофьорски книжки Николай Колев - Босия гладува 81 дни. Видният дисидент искаше оставката на транспортния министър Ивайло Московски. Босия спря гладната си стачка едва когато по искане на премиера Бойко Борисов транспортният министър Ивайло Московски подаде оставка следкатастрофата край Своге, в която загинаха 17 души.

Босия: Искат оставката на Московски заради коланите, защо не за цвета на седалките?

Босия: Искат оставката на Московски заради коланите, защо не за цвета на седалките?

77 дни гладна стачка...

Транспортният бранш е срещу въвеждането на нова продуктова такса. Превозвачите са готови да сезират Европейския съд. Няма такава продуктова такса, заяви Йордан Арабаджиев - председател на Съюза на международните превозвачи.

Тази такса се заплаща предварително при закупуването на МПС, като без нейното плащане нямало как да се регистрира автомобила в КАТ, каза Арабаджиев.

Вместо да инвестират в нещо по-полезно за служителите, ще трябва да се плаща тази такса, която не се знае за какво и къде ще отиде. Най-потърпевши са малките фирми в сектора, които са готови и на протести. ТИР-овете и автобусите минаха покрай найлоновите торбички и им сложиха едни еко такси, каза Арабаджиев.

Автобусните превозвачи не са доволни, че се въвеждат глоби за липса на колан в автобусите за шофьора и фирмите. Глоби трябва да има и за пътниците. От бранша искат и изсветляване на сивия сектор при автобусния превоз. Еднократните такси не са решение на проблемите, според представители на сектора. Това е обир, скочиха превозвачите.

Христо Христов смята, че това е в противовес на европравилата и Конституцията. Данъци се въвеждат не с наредба, а със закон. Секторът иска спиране на наредбата и среща с екоминистър Нено Димов.

Транспортният бранш е притеснен от управленската криза в бранша. Неговите представители застават зад подалия оставка министър Ивайло Московски. При нас няма да е един голям професионалист, обявиха превозвачите, според които Московски защитавал националния интерес. Той се бореше за целия транспортен бранш, смятат превозвачите.

Те пожелават успех от тук нататък на Ивайло Московски и бързо навлизане в сектора на неговия наследник на министерския пост.

Припомняме, по-рано през деня се проведе втори коалиционен съвет на ГЕРБ и "Обединени патриоти" след оставките на министрите Николай Нанков, Валентин Радев и Ивайло Московски с мотив трагичната катастрофа край Своге, когато загинаха 17 души, а 21 бяха ранени.

На оставките остро се противопостави лидерът на НФСБ Валери Симеонов, тъй като те не са съгласувани с партньорите. Различна е позицията на лидера на "Атака" Волен Сидеров, който няма претенции към премиера Борисов, но имаше претенции към вицепремиера Симеонов.

НФСБ и Валери Симеонов излязоха с остро изявление, с което поставиха ултиматум на правителството да започне същностни реформи. Симеонов предупреждава, че може да оттегли подкрепата си и да излезе от управлението.

От ВМРО първи поискаха коалиционен съвет, а Каракачанов през цялото време призоваваше към диалог.