Твърди се, че 95% от ПТП у нас са по вина на шофьорите. Ние с това не сме съгласни, но това налага допълнителни тестове на шофьорите. Това коментира пред Нова телевизия Йонко Иванов.

Новата агенция по пътна безопасност трябва да направи анализ на катастрофите у нас, дали са по вина на шофьорите, или по други причини, по думите му. Освен това няма анализ, който да каже каква част от катастрофите са по вина на шофьори в напреднала възраст.

Видяха дискриминация в предложението за тестове за възрастните шофьори

Видяха дискриминация в предложението за тестове за възрастните шофьори

Кой е по-опасният - този, който сега е получил шофьорската си книжка, или един 60-годишен човек, пита експерт

Шофьорите искат нова философия на обучение на водачите през целия живот, както е в ЕС. Не можахме да променим манталитета си на лоши шофьори, смята още Иванов. Той предлага на всеки десет години да се минава през опреснителен курс.

Асоциацията на квалифицираните автомобилисти подкрепя идеята за повече тестове за възрастните шофьори. Нужен е опреснителен курс, изтъкна той. По думите на Красимир Георгиев за някои е неудобна тема реформата на шофьорските курсове. Затова се подхващат възрастните шофьори.

НФСБ иска по-строги санкции за шофьори нарушители, причинили катастрофа

НФСБ иска по-строги санкции за шофьори нарушители, причинили катастрофа

До 20 години затвор за пияни, дрогирани шофьори или без книжка