Това стана, след като от агенцията са наредили 37,5 млн лв. към 166 фирми, които имат сертифицирана и фактурирана работа за текущ ремонт и поддържане на републиканските пътища.
От пресцентъра припомнят, че на 27 октомври агенцията е изплатила близо 50 млн лв. от текущите си задължения към фирмите изпълнителки и допълнително 12 млн лв. авансово за зимната подготовка на пътищата.
Към настоящия момент почти всички дългове на НАПИ за текущ ремонт и поддържане и зимно поддържане са погасени.
Тази седмица НАПИ продължава изплащането и на дължимите суми към фирмите, сключили договори за основен ремонт и строителство на инфраструктурни обекти, с което агенцията финализира покриването на всички свои дългове до момента.
NikB
на 12.11.2008 в 12:03:10 #3Ми как няма да ги погаси, нали шефовете на големи пътни фирми трябва да вземат по няколко милиона джоб пара (справка - вчерашаната инфорация за разпределение на дивидентите)
Gogata
на 12.11.2008 в 09:57:17 #2Хихихи, Момчетата пак ше имат пари за бензин - разплащането с тях ще доведе и до възстановяване на немската автомобилна промишленост, най-вече луксозния сектор... пък ние пак ще си караме по дупките и ще се чудим къде ни отиват парите...
Минувач
на 12.11.2008 в 09:51:49 #1Четейки текста, оставам с впечатлението, че пътната агенция заплаща извършената работа с големи закъснения. Това не стимулира изпълнителите, които де факто финансират обектите. След като не плаща, агенцията вероятно не извършва прецизен текущ контрол в момента на строежа, а само приема накрая обекта, когато дефектите не си личат, не може да се докаже качеството и количеството на скъпите материали, които са вложени.