Приложението на Комисията за защита на потребителите (КЗП) "Аз-клиентът" продължава да не работи. За това сигнализира читател на news.bg.
Преди повече от месец, на 24 януари, Владимира Янкова посочи за news.bg, че новото приложение на КЗП "Аз-клиентът", което свързва пряко всички заинтересовани страни, а именно потребител-търговец-КЗП, всъщност не функционира.
Тогава КЗП веднага отговори на сигнала. От комисията посочват, че приложението за подаване на жалби от потребители към търговци "Аз-клиентът" е проект, администриран от фирмата SOCOURT. Следователно фирмата следи постъпващите сигнали и в случай, че търговецът не реагира до 5 дни, фирмата следва да препрати оплакването до компетентната институция - КЗП. До края на януари обаче в КЗП сигнали от администраторите на приложението не са постъпвали.
На 24 януари КЗП увери, че във връзка със сигнала до news.bg ще се предприемат действия за установяване на причините, поради които е възможно да има забавено препращане на сигнали от потребители от страна на фирмата, администрираща електронно приложение на "Аз-клиентът".
Вече месец след като КЗП пое този ангажимент, все още нито един от подадените сигнали в приложението не е разгледан и към тях няма отговор.
"Оставам с впечатлението, че институциите в България неглижират хората, медиите и всичко, защото по никакъв начин не изглеждат съпричастни или притеснени от въпроси като този", посочва още Янкова.