Бразилските военни са открили 15 тела на пасажери от разбилия се в Атлантическия океан самолет на Ер Франс. С откритите по-рано две тела на жени общо труповете стават 17.
Четири от новооткритите тела са на мъже, други четири са на жени. От бразилските военни сили не съобщават пола на останалите.
Припомняме, полет AF 447 с 228 души на борда изчезна на 1 юни над Атлантическия океан по маршрута Рио Де Жанейро - Париж.
Открити са и няколко структурни части от самолета Еърбъс 330.
Телата са намерени на близо 800 км. североизточно от бразилските острови Фернандо де Нороная, където полет AF 447 от Рио де Женейро до Париж изчезна на 1 юни.
По-рано днес бяха намерени и първите потвърдени останки от самолета, сред които и куфарче, съдържащо билет за полета. Останалите намерени останки са синя седалка с логото на "Ер Франс" и раница с компютър.
Отломките са намерени недалеч от мястото, от което в понеделник е бил подаден последният сигнал от Еърбъс A330.
Откритите тела са откарани на островите Фернандо де Нороня, където предстои да бъдат изследвани.
Междувременно авиокомпанията "Ер Франс" заяви, че ускорява подмяната на датчиците, отчитащи скоростта на летене, на всичките си самолети "Еърбъс".
Kомпанията "Еърбъс" твърди, че решението е свързано с разследването на катастрофата, при която загинаха 228 души, пътуващи от Рио де Жанейро за Париж.
Според една от версиите за катастрофата е възможно сензорите, отчитащи скоростта на летене, да са се покрили с лед и да са подали неточни данни на бордовия компютър. Така самолетът може да е летял или твърде бързо, или твърде бавно в лошото време.
a man of sense
на 08.06.2009 в 11:13:06 #3Въпроса стои. Ракета от руска атомна подводница ли е гътнала ЕрБъса за да прави "кал" на Запада в близост до САЩ, или Американската Противоракетна защита, го е унищожила автоматично с лазерно сателитно оръжие, бъркайки го с атакуващ изтребител на терористи, поради развитата по случайни причини свърхзвукова скорост! Не е възможно да се саморазпадне самолета от превишаване или намаляване на скоростта му, тъй като той има поне три независими информационни кръга за следене и корегиране режима на полета. Особено режима, при който работятдвигателите му, както и изчисление на скороста му не само от датчици, а и от навигационната му система!
kaloyanv
на 08.06.2009 в 05:36:02 #2А после се оплакваме че не живеем добре. То е пълно с такива изроди като тоя, дето написа коментара по долу.
MOPE
на 08.06.2009 в 04:00:33 #1Много глупав коментар от прост Българин.