Откритите в Атлантическия океан отломки не принадлежат на самолета на Air France, който изчезна от радарите на 1 юни по пътя си от Южна Америка към Париж.
Това съобщи пред журналисти в град Ресифи бразилският генерал от ВВС Рамон Кардозу.
"Намереният и изваден от океана предмет не е остатък от самолета. Той е намерен в района на издирването, но според нас той е по-скоро боклук. Въпреки това ние ще го изследваме внимателно", казва Кардозу.
Припомняме, по-рано бе съобщено, че хеликоптер Lynx, базиран на фрегатата „Конституция" на военноморския флот на Бразилия, е успял да извлече от водите фрагмент с площ 2.5 квадратни метра, както и два буя.
Фрегатата „Конституция" се присъедини към екипа на спасителите вчера сутринта. Военноморският флот на Бразилия координира своите действия с търговски съдове, които също са в района на издирвателната операция.
В четвъртък бе съобщено също, че са открити части от вътрешна обшивка на самолет. Не всички открити останки обаче са извлечени от водата, заради лошите метеорологични условия.
Освен това бе съобщено, че петното по повърхността на океана не е керосин. Изследванията са показали, че това е машинно масло от товарен кораб.
Всичко, намерено в района, където се предполага, че се е случила трагедията със самолета с 228-те пътници на борда му, ще бъде предадено на Франция, която ръководи разследването.
Вероятността да бъдат открити живи пътници е нищожна, смятат от асоциацията на роднини на жертвите на катастрофи, както и юридическите органи, които водят предварителното следствие по катастрофата.
Севдалин
на 05.06.2009 в 23:15:04 #100ахах и аз съм на това мнение че извънземните са отврекли самолета хахахахха
neznae6t
на 05.06.2009 в 18:26:12 #99Можем да залагаме къде и кога ще излезе? Апропо, това ме връща на онзи другия случай, при който се води, че самолетът е бил в друго измерение няколко десетилетия. При него интересното, че кафето е било топло, но от хората са били останали само скелети. Въпросът е как реагира човешкото тяло при скок в друго измерение. Дали всяко измерение е подвластно на свои собствени физични закони, имат ли значение гравитацията и масата извън нашето?А бе всякакви подобни щуротии ми идват на ум. Дано случаят да е "фантастичен" и с помощта на напредналите технологи получим някои отговори, за които Айнщайн само е загатвал. С времето му се възхищавам все повече и повече на изплезения откачалник.
NikB
на 05.06.2009 в 18:23:00 #98pointzero-чо, прав си - дупката в пространството я направи колайдера, обаче не успя да я завърши и тя, ядосана, че не е завършена, се спотайва някъде в окена и дебне френските самолети. И да гласувате в неделя, да не ви хване и вас дупката! Гласуваш за БСП - получаваш ДПС.
pointzero
на 05.06.2009 в 18:18:10 #97neznae6t | 05.06.2009 17:08 ами направих си труда да прочета всички коментари (без тези на олиго(а)ТИЛА) и забелязах, че накрая нещо сте се отвърнали от правилната посока на разсъждения.... та реших да бъда коректив!
neznae6t
на 05.06.2009 в 18:08:48 #96Ей това е! Пойнтзиро върна разговора в нормалното му русло! За бомби и конспирации ще ми говорите тука, отричайки неразбираемото.
pointzero
на 05.06.2009 в 18:03:00 #95първият автоматичен сигнал, подаден от самолета е за късо съединение в електрическата система. Нали знаете какво може да стане след късо съединение - да излязат от строя доста сензори, чипове и т.н., което може да означава, че последващите сигнали да нямат много общо с действителността. имало е силна електро-статична активност в зоната на произшествието - това пилота го е съобщил при последния си контакт (че навлизат в ураганна зона). след което, най-вероятното обяснение е за преминаване през "дупка в пространството" (wormhole). експерименти с wormhole са правени вече на лабораторно ниво при използване на много силни електростатични полета!
skd911
на 05.06.2009 в 17:42:17 #94Аз също си мисля че е отвлечен от извънземни......... иначе как така ще се изпари цял самолет ?!?! Особено при тези технологии които имаме, спътници и тн.
Mug
на 05.06.2009 в 16:49:48 #93Ето как изглежда една т.нар черна кутия и нейните спецификации- това в случая е флайт дата рекордер но кабин воис рекордера не е по-различен на вид http:// www.l-3ar.com/PDF_Files/MKT051_FA2100FDR.pdf
neznae6t
на 05.06.2009 в 16:29:25 #92В смисъл? Да са се отровили ли? И евентуално самолетът да е паднал без да се разбие? Не е невъзможно, но... Не заспиваха ли всички в "Ланголиерите"?
Lobster36
на 05.06.2009 в 16:14:13 #91Някои сетили се да провери с какъв химикал работи охладителя на електрониката и компа в пилотската кабина.Ако е някакъв газ от сорта на бъгледвуокиса който е без цвят и мирис и случайно има изтичане на този газ това обяснява защо само ел,съобщения е имало и пилотите не са се обайдали.Обяснява и срива в електрониката.Всящност май обяснява всичко.
muncho
на 05.06.2009 в 16:05:01 #90мелцон, говориш глупости. точно автоматичните съобщения говорят че не е било бомба. защото те идват не едновременно а последователно за някакъв период от време. при бомба всичко щеше да стане изведнаж...
melcon
на 05.06.2009 в 15:54:57 #89най-интересното е, че пилота не се е свързал с Въздушен контрол, за да подаде сигнал за бедствие, вместо това идват 4-5 автоматични съобщения . Дори да е имало буря,турболенция, гръмотевици пилота е трябвало да се свърже освен ако не е имал възможност. По мое мнение е било бомба
melcon
на 05.06.2009 в 15:26:46 #88да наистина въпросите са повече от отговорите, надявам се, че все пак ще се разбере какво точно е станало. Иначе ще си остане една огромна загатка
Lobster36
на 05.06.2009 в 15:21:26 #87Всъщност си прав.Но пук и пропускаш едно нещо,ако падне на сушата е доста неверочтно да буде незабелязан.Е с изключение разбирасе на малко населените райони на планетата. Основното в случая е че има загинали и въпросите са повече от отговорите.Ако се вярва на "дискавъри"и на Нешанъл Джиографик"не би трябвало 2000м под водата да са пречка за намирането и изваждането на черната кутия
stormy
на 05.06.2009 в 15:19:57 #86Крилата и опашката ще се откъснат независимо как пада самолета, да не говорим че корпуса също би следвало да се разцепи. Все пак не пада като перушинка или снежинка...
melcon
на 05.06.2009 в 15:17:26 #85Lobster36 въпреки всичко това не е първия подобен, през 2007 имаше подобен случай с индонезииски самолет. Тогава дори не знаеха дали е паднал във водата или на сушата, в крайна сметка след 5-6 дни рибар извадил с мрежата части от самолета, а черната кутия я извадиха след 6-7 месеца. И да кутииите са две, но се намират в обща оранжева кутия
neznae6t
на 05.06.2009 в 15:16:22 #84melcon, за да падне в океана без да се разбива при това положение, вероятно това се е случило право с носа надолу.
Lobster36
на 05.06.2009 в 15:11:20 #83Първо-черните кутии са две.Едната записва данните от полета а другата разговорите в кабината. Второ-вярно е,че батерията издържа 20-ина дена + - ден два.НО!Има ли изобщо подаван сигнал от тези кутии?? 3-то-сателитите могат да разчетът текст с размерите на пощенска марка.Бая дребни треа да са парчетата от самолета.
melcon
на 05.06.2009 в 15:08:33 #82neznae6t мислиш ли, че са можели да го управляват като откажат основни и жизнено важни системи. Това не е двигателя, който при повреда не пречи самолета да бъде контрулируем
neznae6t
на 05.06.2009 в 15:05:07 #81Зиг, ако бяха на парчета, по повърхността щяха да плуват всевъзможни боклуци, а също и трупове. melcon, нима не може да бъде засечен според теб? Да не говорим, че преди няколко месеца един янки показа на цял свят, че пътнически самолет спокойно може да се приводни в река, а какво остава за океана...