Компанията Ер Франс е получила нови сензори за скорост за Аърбъс A 330 три дни преди фаталния полет 477, предаде АП.

Изпълнителният директор на Ер Франс заяви, че не е убеден, че дефектните сензори са причината за катастрофата.

До сега техниците проучваха възможността проблемът да е бил причинен от замръзването на мониторите по време на полета, които са подали грешна информация на компютрите на самолета.

Така самолетът може да е летял или твърде бързо, или твърде бавно в лошото време.

На 27 април Ер Франс са наредили сензорите за скорост да бъдат сменени на моделите на Еърбъс А 330 и А 340, след като пилот е забелязал дефект.

Тъй като не съм убеден, че сензорите са причината за катастрофата нямаше нужда да даваме официална информация ден след инцидента, е отговорил изпълнителният директор на Ер Франс по повод на критиките за липса на прозрачност по случая.