Засечените сигнали в Атлантическия океан не са от черните кутии на падналия френски самолет Еърбъс А330. От френското министерство на транспорта отрекоха информацията на изданието Le Monde и посочиха, че черните кутии на самолета, които биха могли да разкрият причината за трагедията от 1 юни, все още не са открити.
Кутиите ще продължат да издават сигнали всяка секунда още около 1 седмица, след което намирането им ще бъде почти невъзможно.
По-рано днес френското издание Le Monde разпространи информация, че са локализирани слаби сигнали от черните кутии на разбилия се в Атлантическия океан самолет на „Ер Франс".
Френските служби, разследващи случая заявиха, че черните кутии на полет 447 не са намерени, а екипи проверяват всеки звук, който може да ги отведе до тях.
По данни на Le Monde кораби на френските военноморски сили са засекли слаб сигнал. Изпратени са подводници, които да издирват черните кутии на самолета.
Еърбъс А330 изчезна над Атлантическия океан на 1 юни без до момента да е ясно какво точно е причинило падането му.
Очаква се черните кутии да разкрият мистерията около инцидента.
Надеждата да се разбере какво се е случило над Атлантическия океан с полет AF447 намаляваше с всеки изминал ден, тъй като черните кутии изпращат електронен сигнал всяка секунда в продължение на 30 дни. Импулсите могат да бъдат уловени на разстояние близо 2 км.
До момента са идентифицирани 11 от намерените 50 тела на жертвите от самолетната катастрофа. 10 от жертвите са бразилци - 5 мъже и 5 жени, а 1 от разпознатите е чужденец.
Бяха обсъждани няколко версии за причината за катастрофата. Една от тях е, че полет АF447 е бил ударен от гръмотевица, но експерти смятат това за невъзможно да причини подобна трагедия.
По-късно следователи обявиха, че проверяват и версиите за силна турбуленция или проблеми в датчиците, който отчитат скоростта.
Техниците проучваха и възможността проблемът да е бил причинен от замръзването на мониторите по време на полета, които са подали грешна информация на компютрите на самолета.
Всички 228 пасажери на борда загинаха в катастрофата, което я прави най-трагичният инцидент в историята на "Ер Франс".
Появи се и информация, че двама от пасажерите, пътували на Еърбъс А330, са свързани с ислямски терористични групировки.
Малко след новините за трагичната катастрофа агенти на DGSE (Direction Générale de la Sécurité Extérieure), френският еквивалент на MИ6, са изпратени в Бразилия.
Там те са установили, че две от имената на пасажерите фигурират в строгокласифицирани документи, свързани с радикални мюсюлмански групировки, за които се смята, че са отправяли заплахи към френската република.
Repy
на 24.06.2009 в 11:06:28 #20Аз пък наивникът си мислех, че антиракетната система наричана "Звездни войни", която пази САЩ от балистични ракети, а в последните години и от самолети отвлечени от терористи и насочващи се към обекти в САЩ е нещо, което не е ефикасно!
StenTop
на 23.06.2009 в 15:23:46 #19Ма той не знае че черните кутии не са никак черни
StenTop
на 23.06.2009 в 15:06:22 #18Тоя па Костов да не чуе че нещо е по-черно от него
bgstation13
на 23.06.2009 в 15:04:15 #17Думата monitor трябва да се преведе като наблюдавам, или контролирам, а от техническия реченик биха дали значение : датчик. следователно - замръзването на мониторите (датчиците) е причина за невярни данни. Преводачът трябва да провери думата в речника. Явно не го е направил и транслитерира чуждицата без да помисли, че в БГ тази дума има друго семантично значение.
Stahlgewitter
на 23.06.2009 в 14:43:25 #16КОСТОФ ВЪРНИ чЕРНИТЕ КУТИИ ВЕДНАГА!!!!
Nevermind
на 23.06.2009 в 14:19:55 #1510 от жертвите са бразилци - 5 мъже и 5 жени, а 1 от разпознатите е чужденец.
Toзи чужденец явно не е нито мъж, нито жена 
CocaCola
на 23.06.2009 в 13:25:34 #14LeBaron, Как, успя да напишеш 6 реда и в тях да имаш 14 правописни грешки
.
sg
на 23.06.2009 в 13:01:32 #13LeBaron, а аз ще ти кажа, че си неграмотен тъпак с мозък колко аспиринче. Цяло чудо е как си успял да се домогнеш до компютър и какк уцелваш някои букви, тъпак малоумен.
LeBaron
на 23.06.2009 в 13:01:22 #12Твойте проблеми не ни интересуват.
alibaba
на 23.06.2009 в 12:28:12 #11"10 от жертвите са бразилци - 5 мъже и 5 жени, а 1 от разпознатите е инопланетянин!"
papurko
на 23.06.2009 в 12:22:34 #104. carlos | 23.06.2009 10:59 "5 от жертвите са мъже от Бразилия, 5 са жени, а 1 от разпознатите е чужденец." За хората ходили в основно училище правилният израз евентуално е: 10 от жертвите са от Бразилия,от тях 5 са жени,а 1 от разпознатите е чужденец. Бразилци във Френски самолет.Според мен тук би било редно Бразилците да са чужденци след като са във Френска територия.
Минувач
на 23.06.2009 в 12:16:04 #9...замръзването на мониторите по време на полета, които са подали грешна информация на компютрите... Тези хора виждали ли са до сега компютри? По-горе четох, че 20 % от циганите не са били ходили на училище. Мисля, че и други не са ходили.
nema_pryakor
на 23.06.2009 в 12:08:05 #8карлос... те жените са не човеци - кво разбираш ти ?!
Begemot
на 23.06.2009 в 12:06:45 #7До момента са идентифицирани 11 от намерените 50 тела на жертвите от самолетната катастрофа. 5 от жертвите са мъже от Бразилия, 5 са жени, а 1 от разпознатите е чужденец. ------------- 11-то тяло е с неизвестен прозход! Знаех си аз, че сивите са виновни!
Begemot
на 23.06.2009 в 12:06:07 #6Льо Барон, дори няма да си направя труда да прочета докрай писанията на човек с незавършено основно образование.
stormy
на 23.06.2009 в 12:05:04 #55 жени, 5-ма мъже, а чужденеца явно е безполов. Да се работи по тая следа.
carlos
на 23.06.2009 в 11:59:04 #4"5 от жертвите са мъже от Бразилия, 5 са жени, а 1 от разпознатите е чужденец." За хората ходили в основно училище правилният израз евентуално е: 10 от жертвите са от Бразилия,от тях 5 са жени,а 1 от разпознатите е чужденец.
г-н Борат
на 23.06.2009 в 11:47:23 #3Абе нюзовци , ние си оправихме държавата и сме цъфнали и вързали и погледнахме вече навън
Кво ни занимавате предизборно с тоя самолет , всеки ден "дрън-дрън-дрън ..... самолета туй , самолета онуй" , че даже и все главна новина го слагате . Едно време като стана цунамито в Югоизточна Азия и загинаха двеста хиляди човека по-малко шум се вдигна .
LeBaron
на 23.06.2009 в 11:45:08 #2Аз ще ви кажа, какво се е случило, на база на информацията, която съм прочел. 1. В следствие на турбуленцията, която е била 125 км или 12 мин. летателно време е възмонжо да бъде изкарани от строя, някой уреди, защото последната информация от акарите, е че пилотите не са имали инфромация за скоростта и височината на полета, дали завива на ляво или на дясно. Но това не може да пречени разпадане на самолета. 2. В района на полета е имало учение на морските сили на Бразилия. 3. Саботаж от конкурентна компания, заради новият А380 4. Няколко дена преди това и имало ремонт на самолета за смяна на контролни уреди. Ако не са били добре замасени и го ударила грамотевица е възможно да се случи разхермитизация, но е малко вероятно.
alibaba
на 23.06.2009 в 11:10:55 #1Дано се разбере какво се е случило. Като гледам картинката и се чудя не е ли могъл пилота да заобиколи бурята, "да се сниши, да изчака, да види, да премине тази буря - пък после ако трябва - да се преустройва"???