Кампанията за изборите беше най-активна във "фейсбук". Това съобщи пред БНР Мариян Томов от българския екип на Европейския център за наблюдение на изборите по проект "Платформа Европа".
"Общо от целия ЕС проследихме 193 партии. Най-активна в социалните мрежи е била Южна Европа. Италия води класацията, следвана от Португалия, Великобритания, Гърция. България е някъде по средата по активност в социалните мрежи, най-вече във "фейсбук". България е отчела 629 публикации.
"На последно място в класацията са Литва и Ирландия", посочи Томов.
По думите му БСП е първа за България по активност в мрежата, като в европейски план партията се нарежда на 17-о място с по над осем поста дневно.
"По реакция на потребителите на политическите постове, България върви към последните места", допълни Мариян Томов.
Според него темата срещу Европа е била изместена от по-рационални теми.