Apple AirPods доминират на пазара на безжични слушалки. Според доклад на Strategy Analytics, компанията е продала близо 60 милиона от тях през 2019 г., което ѝ осигурява голяма преднина пред конкурентите. Анализаторите сочат, че Apple притежава повече от половината от целия пазарен дял за продажби на безжични слушалки, пише Business Insider.

Нейните два основни конкурента, Samsung и Xiaomi, имат по-малко от 10% пазарен дял. Oт Strategy Analytics отбелязват, че това не е изненадващо, тъй като Apple имаха успех с AirPods още при стартирането на новата категория продукти през 2016 г.

Успехът на AirPods и какво вещае той за Apple?

Успехът на AirPods и какво вещае той за Apple?

Очаква се бизнесът с носими устройства на компанията да ѝ предостави огромна възможност за развитие

Благодарение на премиум цените на слушалките си, Аpple не само доминира пазарния дял, но и е начело на приходите от продажби на безжични слушалки. Компанията е погълнала 71% от тях, което едва ли е изненада, имайки предвид, че цените им започват от 160 долара, а по-високият клас са от 250 долара. Последният модел на Samsung, Galaxy Buds започват от 130 долара.

От последните данни става ясно, че Apple вероятно ще намали зависимостта си от продажбите на iPhone. В своя доклад за четвъртото тримесечие на фискалната 2019 г., компанията заяви, че продажбите на iPhone генерират приходи от 33,36 млрд. долара, спад от приблизително 9% спрямо същия период за 2018 г.

Според изтъкнатия анализатор на Apple - Даниел Айвс, продажбите на AirPods ще продължат да нарастват, като потенциално могат да се увеличат с над 50%, достигайки 90 милиона.

Кой е новият източник на приходи в глобалната смартфон екосистема?

Кой е новият източник на приходи в глобалната смартфон екосистема?

Общо тя се оценява на 944 милиарда долара