В консорциума участва строителната фирма Монолит АД, в която акционер е народният представител Иван Стаматов.
Включени са още една българска фирма и две чуждестранни, но имената им, не бяха обявени, заради неяснота дали ще реализират инвестиционните намерения, съобщават от Икономическия портал за Стара Загора.
Интересът за изграждане на тунела бе оповестено от старозагорския депутат от БНС Евгени Жеков по време на първа копка на модерна сграда в Бизнес парка в Стара Загора.
Стана ясно, че писмо за инвестиционните намерения е изпратено до МРРБ, но отговор още се чака.
Според депутата е разумно държавата да избере между това да даде обекта на концесия или изграждането му с директни инвестиции от частния бизнес.
Обектът е от стратегическа важност, но държавата не може да го изгради със собствени средства, коментира Евгени Жеков.
Трасето, което трябва да бъде изградено е 3,125 км, уточни Жеков.
sandiu
на 25.09.2008 в 14:36:45 #14А що тези големи инвеститори не построят няколко кръстовища - детелини в София? Не виждате ли ,че София вече е блокирана.София е в колапс.Инфраструктура не се строи.Само се кърпят улици.
българче
на 25.09.2008 в 12:58:18 #13Егати държавата ако не може 3 км тунел да построи.
stg
на 25.09.2008 в 12:22:11 #12абе как ще се промени климата от някакъв си тунел , глупости на търкалета тъпото е че между северна и южна България поне 4 месеца в годината преминаването е драма и струва много много пари на всички и въпреки това няма кой
Mitaka
на 25.09.2008 в 11:33:20 #11Това е смешно, стига да иска дъжавата има ресурса да построи инфраструктура и тунели. Целта да се вика нема нема е всичко да отиде в частни ръце и ние да плащаме. Това е!
Bateto
на 25.09.2008 в 09:55:52 #10Завоите, че ще си останат, ще си останат, но затова пък за преминаването на прохода оттам насетне ще трябва да се плаща таксичка.
dqdopop
на 25.09.2008 в 08:32:04 #9Не става дума колко е дълъг, а какви ще са последствията
Meteora
на 24.09.2008 в 18:55:01 #8Абе климатът...дрън-дрън! А тунел за чифтосване на кафевите мечки не искат ли!? "Караванкен" между Австрия и Словения е дълъг почти 8 километра, пък никой не отронва и дума за климата.
dqdopop
на 24.09.2008 в 18:04:51 #7Абе аз доколкото знам този тунел не го построиха навремето, защото климата на южна България щеше да се промени драстично. Да си призная ако това е вярно, по-добре да се атакува върха отколкото да оакаме Тракийската низина.
Минувач
на 24.09.2008 в 16:54:36 #6Тези, напращялите с кирките, ако рекат могат 3 тунела да прокопаят. Това се обсъжда поне от 15 г.
Abadbobata
на 24.09.2008 в 16:31:53 #5Ае те 1 мост и 500 км магистрала не могат да построят, за ТУНЕЛ говорим. ХА ХА ХА
Chunga Changa
на 24.09.2008 в 16:25:18 #4А бе от 30 години слу6ам едно и съ6то!Дано след 30 години го построят!
POPO
на 24.09.2008 в 16:22:54 #3Този тунел разбрах, че ще бъде много на високо и пак ще си останат по-голямата част от завоите, което е безмислено за мен.
Severance
на 24.09.2008 в 15:50:21 #2Само ако знаете колко първи копки има тоз тунел....
USA RULZ
на 24.09.2008 в 15:31:17 #1Е те точно тия тримата тюфлека от снимката ще го построят тунела в много кратки срокове!!! Като гледам единия как юнашки върти кирката - явно има доста опит и на него може да се разчита!!!