Министерството туризма публикува за обществено обсъждане проектозакон, който да бъде гласуван от новия парламент. Става дума за дигиталната реклама на българските курорти в популярните международни платформи, в които сега присъстваме слабо и заради бюрократичната процедура за обществените поръчки, съобщи БНР.

"Идеята е България да се рекламира в дигиталните медии, ще можем да бъдем гъвкави без процедура за обществени поръчки. Турция днес има пуснати 570 реклами във Фейсбук и в Инстаграм. От нас имаме 30. Процедурата е тромава, оскъпява се ненужно. Трябва да сме гъвкави, когато рекламираме. Основна задача е да влезем в телефоните на европейците с банери, клипове, послания", заяви министърът на туризма Илин Димитров пред националното радио.

Финансирането на рекламите ще идва директно от бюджета на Министерството на туризма.

Министър Димитров предлага и 100 млн. лева за увеличаване на средствата за реклама на бранша.

Илин Димитров иска актуализация на Стратегията за развитие на туризма

Илин Димитров иска актуализация на Стратегията за развитие на туризма

Започва рекламна кампания за увеличаване на броя на туристите през септември