АМ "Тракия" има нужда от ремонт. Нарушена пътната настилка в областите Сливен и Ямбол. Ремонтните дейности ще стартират след края на летния сезон. Възобновяват се и дейностите по строежа на АМ "Хемус". Това заяви пред БНТ министърът на регионалното развитие и благоустройството Виолета Коритарова.
Състоянието на пътищата в страната е незадоволително. Именно по тази причина след среща с АПИ и областните пътни управления бе поставена задачата, да се извърши анализ на пътната обстановка и да се изясни къде има нужда от спешни ремонти, изтъкна Коритарова.
Тя подчерта, че освен належащите ремонти са предвидени също възстановяване на пътна маркировка и поставянето на пътни знаци, там където липсват. Пътищата няма да се оправят с магическа пръчка, но трябва да започне тяхното поддържане, отбеляза Коритарова.
По думите й в последните три години са извършвани само аварийни ремонти, защото е нямало договори за поддръжка на пътищата. Регионалният министър отбеляза, че са изплатени близо 200 млн. лева на пътно-строителните фирми.
По отношение на катастрофата с кола на НСО край Аксаково, при която загина човек, а друг бе ранен, тя заяви, че са констатирани пропуски в работата на пътното управление във Варна. По думите й е образувано дисциплинарно производство срещу управителя на пътното управление, който е освободен от длъжност. Според нея до асфалтирането на пътя в района на инцидента се е стигнало след не добрата координация между институциите.
Министър Коритарова засегна и темата за ремонта на Дунав мост - Русе. Тя подчерта, че ремонтът е належащ. По думите й той ще продължи около две години и ще струва 45 млн. лв. Регионалният министър допълни, че движението няма да бъде спирано, а ще се осъществява в една лента.
projekt
на 26.05.2024 в 22:11:43 #4Паяче... Паяче.... Какво го браниш тоя Бойко не.... Нали тия магистрали са строени при Бойко. и не, не се разпадат защото не са поддържани. Разпадат се защото не са направени както трябва. Нямат здрава основа. Така беше построен участъка Стара Загора - Чирпан, по времето на БСП По същия начин дясната лента беше пропаднала и от ГЕРБ не поискаха да ползват гаранцията. Изчакаха да изтече гаранцията и после гласуваха, по спомени, 250 или 280 милиона лева за ремонт Не знам къде живееш, но в София не случайно стана нарицателно "ремонт на ремонта" северната тангента....... Гордостта на Бойко.... е тотал щета и затова не са виновни ПП и кмета Терзиев. Затова е отговорна ГЕРБ, Фандъкова, Лиляна Павлова която тогава бе министър и Бойко като министър председател... хайде стига с това някой друг да е виновен на Бойко.... 3 мандата беше министър председател....
paqka
на 26.05.2024 в 16:51:34 #3Както ясно се чете във статията: _------- в последните три години са извършвани само аварийни ремонти, защото е нямало договори за поддръжка на пътищата. Регионалният министър отбеляза, че са изплатени близо 200 млн. лева на пътно-строителните фирми---- Това ще рече че откакто Бойко Борисов не е на власт пътищата не се подържат а се прави нещо само при авария. Освен това на фирмите които са се занимавали да оправят аварийните участъци не им е доплатено и държавата им дължи пари. Дано ви харесва без Бойко. Не само че нищо не се строи ами не се и подържа а чакаме да се потроши. Благодарим подмяна, благодарим изчегъртващи, благодарим гумен гадев
sevdaln-iliev
на 26.05.2024 в 13:42:00 #2Когато престъпници управляват тази територия то не и държава така се получава 270 милиарда за 10 години кражба рекорд
projekt
на 26.05.2024 в 13:01:11 #1Сливен..... Ямбол.... Тези участъци не се ли правиха по времето на негово величество Бойко Първи Лентоубиец.... и тези участъци не са за ремонт, тези участъци са за "основен ремонт" основата е попаднала. Интересно защо чакат да изтече гаранционноя срок и след това държавата плаща И този същия Бойко ще ни води следващите 4 години под ръка с Пеевски. Честито на демократите. Ама на който не му харесват Бойко и Пеевски да ходи в Русия.... Така зоват родните демократи